Visuelt slaraffenland! Video for Svendborg Graphic

Hvordan laver man en trailer for en festival, man ikke har nogle optagelser fra? Man samler en kæmpe stak visuelt materiale i form af fotos fra tidligere år, tegninger, illustrationer og filmstumper og sætter det hele sammen til en dynamisk fortælling – guidet af en energisk festivalleder optaget på tre af festivalens venues og tilsat en sjat grafisk tryllestøv og en knivspids troldspejlet-stemning!

For tredje gang slog Svendborg Graphic dørene op til en uge fyldt med tegneserier, spil og animation. Danmarks eneste af sin slags, og i 2020 med et imponerende program og flere prominente internationale navne på plakaten. Svendborg Graphic er all about visuelle fortællinger og store oplevelser indenfor visuelle medier. Ergo et match made in heaven at producere video til for et lokalt medieproduktionsbureau som Kommunikation&Co 🤩

Step 2 i opvarmningen til festivalen bestod i at formidle samarbejdet mellem Svendborg Graphic, to lokale bryggerier samt Concept Artist of the year Tuomas Korpi. I forbindelse med Svendborg Graphic slap Erik fra Ø-Bryg og Troels og co. fra Bryggeriet Æ nemlig tøjlerne og lod Korpi designe deres etiketter til den spritnye pilsner ‘5700’ (der blev lanceret på festivalen) samt den populære Æblebrus. Projektet var støttet af Øernes Kunstfond, og resultatet blev en lille fortælling om mødet mellem kunsten og det kulinariske sydfyn.

  • Kunde: Svendborg Graphic
  • Kategori: Eventfilm / Trailer
  • Inklusiv: Musik og undertekster
  • Produktionshold: 1 person
  • Produktionstid: 2+ dage
  • Prisramme: Fra ca. 10.000,-

Mere info om Svendborg Graphic: