Videobranding af en Gazelle: Hurtigløberen HR-ON

HR-ON har fart på. Gazellefart. Efteråret 2019 bød på nummer to af slagsen, et LinkedIn seminar og en velbesøgt housewarming, da CEO, Ali Cevik, og hans 37 medarbejdere flyttede i nye lokaler på toppen af Odense Banegård. De mange milepæle og festligheder blev benyttet til at lave en ambitiøs omgang videobranding, der både taler til eksisterende og potentielle kunder samt fungerer som employer branding af Odenses nye dobbelte gazelle.

I forbindelse med arrangementerne har Kommunikation&Co produceret aftermovies, vox pop interviewfilm med deltagere og special guest – Odenseborgmester Peter Rahbæk Juel – alt versioneret til både web og sociale medier. Ved at optage i 4K var det samtidig muligt at konvertere stills fra videomaterialet til en fotopakke til web, som HR-ON har kunnet benytte på tværs af deres kanaler i forbindelse med omtale af deres arrangementer.

  • Kunde: HR-ON
  • Kategori: Event aftermovies, interviewfilm og fotopakke til web
  • Produktion: 1 person, 2 optagedage, postproduktion af 10+ web/SoMe-film og fotos
  • Prisramme: Fra 20.000 kr.